Податок на додану вартість: Аналіз останніх змін законодавства, відповіді на актуальні питання (нововведення в частині блокування податкових накладних, оновлені форми ПДВ-документів)
Авторський семінар/вебінар:
Самарченко Олени Романівни Незалежного консультанта з питань оподаткування та бухгалтерського обліку, автор багатьох публікацій в бухгалтерській пресі У програмі:
Спеціальні правила оподаткування ПДВ експорту сільгосппродукції
На кого розповсюджуються
Як, коли та за яких умов нараховувати та коригувати зобов’язання
Нові «спеціально-воєнні» терміни реєстрації ПДВ-документів та оновлені розміри штрафів
Січневе 2023 року вирішення проблеми з реєстрацією ПН/РК 15-го липня 2022 р. Які можливі наслідки, якщо «помилка» була і штрафи були сплачені
Оновлення загального терміну реєстрації ПДВ-документів. З якого періоду та до яких документів слід застосовувати нові терміни реєстрації
Що змінилось в частині застосування штрафних санкцій у випадку порушення термінів реєстрації
Який розмір штрафу мають застосувати у випадку реєстрації «старих» документів
Оновлені форми податкових документів (податкової накладної, декларації). Що саме змінилось, з якого періоду застосовувати нові форми
Зміни в Порядку блокування податкових накладних
- Автоматична реєстрація раніше заблокованих податкових накладних. За яких умов платник податків може розраховувати на автоматичну реєстрацію
- Розширення переліку випадків безумовної реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (для невеликих обсягів постачання)
- Вимоги до податкової в частині пояснення рішення про блокування
- Затвердження довідника кодів податкової інформації («розшифровка» у випадку блокування з причин ризиковості платника)
- Зміни в критеріях ризиковості платника податків та ризиковості здійснених операцій
Нововведення в частині оподаткування ПДВ, що набрали чинності в 2023 році.
Скасування пільгового оподаткування операцій з постачання програмної продукції:
- Відображення в обліку «перехідних» операцій
- Класифікація постачання програмної продукції з метою ПДВ-обліку
- Визначення місця постачання в операціях з нерезидентом. Як умови договору впливають на наявність/відсутність ПДВ
Пільгове оподаткування операцій з «електротоварами»:
- Як визначити наявність пільги (в тому числі при імпорті товару)
- Особливості застосування звільнення від оподаткування (оформлення документів, вірогідність блокування, відображення в декларації тощо)
- Проблеми ПДВ-кредиту при безпідставному нарахуванні податку (в тому числі, відображення в бухобліку)
Оновлення довідника УКТ ЗЕД
- Складання ПН в «перехідний» період (придбання товару до змін, продаж після змін)
- Відображення коду УКТ ЗЕД підакцизного товару в фіскальному чеку РРО/ПРРО
- Різні терміни реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування для різних суб’єктів. Як це впливає на податковий кредит контрагента
- Як визначити період, протягом якого можна відображати податковий кредит (в тому числі у випадку блокування, несвоєчасного отримання, взаємодіях з платниками на «спецрежимі»)
- Виправлення помилок в ІПН покупця. Як складати документи, як відображати в декларації
- Перехід платника ПДВ на спецрежим спрощеної системи оподаткування (2% від обороту)
- чи можливо/обов’язково переглядати ціни на товари/послуги та як треба оформити документи в разі перегляду цін
- дії платника на спецрежимі при здійсненні «незавершених операцій»
- коригування ціни, повернення товарів та/або коштів та інші причини коригування бази оподаткування. Проблеми з коригуванням ПДВ
- відновлення реєстрації після повернення до звичайної системи. Нарахування «умовних» податкових зобов’язань. На які саме придбання/постачання треба нарахувати ПДВ
- «життя» підприємства, що здійснює неоподатковувані операції. Як бути з «розподіленням» ПДВ та річним перерахунком, якщо частину року воно перебувало на спецрежимі?
- Взаємодія з контрагентом, що перейшов на спецрежим:
- документальне оформлення «незавершених операцій» (початок до спецрежиму, завершення – на спецрежимі). Повернення контрагента до звичайної системи оподаткування та знову ж таки облік незавершених операцій
- складання ПДВ-документів та можливість (чи не можливість) коригування
- ПДВ-особливості обліку знищеного/зруйнованого майна
- коли можна списати знищене майно
- форс-мажорні обставини: чим встановлені та як підтверджувати (і взагалі, чи є потреба підтверджувати)
- чи нараховувати податкові зобов’язання?
- Отримання відшкодування за пошкоджене майно від страхової компанії та/чи винної особи. Коли виникає необхідність нарахувати ПДВ та як це правильно зробити?
- Орендні операції під час війни:
- зниження вартості оренди чи повна відмова від оплати. Що краще для орендодавця з позиції ПДВ-обліку?
- як правильно оформити документи про зниження суми орендної плати аби не збільшувати зобов’язання орендодавця
- Безоплатна передача майна та її податкові наслідки:
- постраждалим від війни громадянам
- на воєнні потреби
- благодійним організаціям
- Списання заборгованості (в тому числі безнадійної внаслідок воєнних дій) та ПДВ-наслідки:
- хто та як складає документи
- процедура коригування ПДВ
- Особливості подання та виправлення декларації з ПДВ протягом військового стану:
- можливі негативні наслідки при неподанні декларацій, якщо змінюється директор та/або бухгалтер
- заборона на виправлення помилок за «довоєнні» періоди (що саме не можна виправити, як можливе виправлення впливатиме на наступні періоди)
- скасування «самоштрафу» при виправленні помилок в періодах «воєнного» стану
Вартість участі в вебінарі 1700,00 грн без ПДВ
Вартість участі одного слухача семінару – 2950,00 грн. (Без ПДВ)
На момент повітряної тривоги укриття знаходиться в готелі, кількість місць в групі обмежена
Реєстрація: (044) 221-69-87; (067) 536-09-01 Марина office@inform.in.ua
Для реєстрації напишіть нам код ЄДРПОУ компанії, ПІБ слухача, кількість слухачів, формат заходу семінар чи вебінар. Мобільний телефон та електронну пошту