Семінар/вебінар

КАДРИ НА ЗЛАМІ 2020-2021 р.р.

ПІДБИВАЄМО ПІДСУМКИ 2020 РОКУ І ГОТУЄМОСЬ ДО 2021 РОКУ, АБО ЯК САМОТУЖКИ ПРОВЕСТИ КАДРОВИЙ АУДИТ. ЕЛЕКТРОННІ ТРУДОВІ ТА ЕЛЕКТРОННІ ЛІКАРНЯНІ. ПЕРЕВІРКИ ДЕРЖПРАЦІ: ТЕПЕР І ПЛАНОВІ ТАКОЖ

18 грудня 2020 року

ДоповідачІ:

Казначей Галина

Лектор-практик, чотирнадцятирічний досвід роботи з трудовим законодавством та оплатою праці, провідний автор та консультант тижневика “Дебет-Кредит”;, автор видань АгроPRO, Агробізнес Україна, Заробітна плата, засновниця та модератор найбільшої спільноти кадровиків у Фейсбук «Клуб кадровиків України Галини Казначей»

Програма семінару:

  1. 1.            Дистанційна та надомна робота в період світової пандемії

1.1   дистанційна робота та як правильно її оформити роботодавцю;

1.2   документальне оформлення;

1.3   Табу дистанційної роботи;

1.4   Надомна робота, нюанси оформлення

1.5   Останні зміни законодавства щодо дистанційної роботи

  1. 2.            Подібні назви та суть різна

2.1   Сумісництво та Суміщення;

2.2   Скорочена тривалість робочого часу та неповний робочий час;

2.3   Робота у святкові дні та робота у вихідні дні

2.4   Позаштатники та стажери

  1. 3.            Звіт про осіб з інвалідністю: нова форма звітності з 2021 року!

3.1   Хто  з роботодавців має подавати Звіт до Фонду інвалідів?;

3.2   Як зареєструватися у Фонді інвалідів?

3.3   Відповідальність за невиконання нормативу

3.4   Чи захистить подання форми №3-ПН при непрацевлаштуванні інваліда?

3.5   Строки подання Звіту про інвалідів

3.6   Вчимося заповнювати нову форму Звіту

3.7   Як порахувати середньоблікову кількість

  1. 4.            Підбиваємо підсумки 2020 року і готуємось до 2021 року, або як самотужки провести кадровий аудит

4.1  КАДРОВИЙ АУДИТ

-            Що таке кадровий аудит та яка мета цього заходу?

-            Коли та хто може проводити кадровий аудит та визначення основних завдань

-            Документальне оформлення. (наказ);

-            Формуємо склад комісії та визначаємо завдання;

4.2   Покрокова інструкція проведення кадрового аудиту

-            Визначення переліку документів, необхідних у роботодавця

-            Перевірка правильності оформлення трудових відносин

-            Аналіз правильності оформлення первинної облікової кадрової документації та обліку використання робочого часу

-            Перевірка кадрової звітності 

-            Аудит  процедури скорочення, змін умов праці, реорганізації підприємства  та перевірка правильності реєстру листів непрацездатності.

-            Аудит документації особливих категорій працівників: іноземців та осіб з інвалідністю.

-            Перевірка локальних актів підприємства

4.3    Перевірка наявності й відповідності законодавству внутрішніх документів

-            Номенклатура справ;

-            Колективний договір (за наявності);

-            Правила трудового розпорядку;

-            Штатний розпис;

-            Положення про структурний підрозділ;

-            Посадові інструкції;

4.4    Перевірка правильності оформлення трудових відносин

-            Трудові угоди, контракти,

-            Стан ведення особових справ, наявність і повнота заповнення особових карток з обліку кадрів за формою № П-2.

-            Трудові книжки працівників та журнали обліку бланків та обліку руху трудових книжок та вкладишів до них

4.5    Аналіз правильності оформлення первинної облікової кадрової документації та обліку використання робочого часу

-                 Накази з кадрової діяльності,  ( в т.ч. оригінали заяв і наказів про прийом на роботу, переведення на іншу посаду, звільнення)

-                 Журнали обліку кадрових документів

-                 Наявність графіка відпусток надання відпустки  та журналу реєстрації відпусток;

-                 Накази про заохочення та дисциплінарні стягнення;

-                 Табелі обліку робочого часу;

4.6         Висновки кадрового аудиту, аналіз помилок та підготовка до 2021 року

-                 Номенклатура справ;

-                 Графік відпусток;

-                 Інструкція з діловодства

  1. 5.            Електронні трудові та електронні лікарняні

5.1         Електронні листки тимчасової непрацездатності та реєстри;

5.2         Електронні трудові книжки, їх формування та роль роботодавця в отриманні пенсії працівниками в майбутньому

5.3         Корисні матеріали на електронному порталі Пенсійного фонду

  1. 6.            Перевірки Держпраці: тепер і планові також

-            Джерела інформації Держпраці

-            Права та обов’язки інспектора Держпраці;

-            Права та обов’язки роботодавця

-            Пам’ятка роботодавцю про що мають знати працівники

 

Вартість участі в вебінарі 990,00 грн без ПДВ

У вартість включено:

Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором;

Ексклюзивні добірки матеріалів (презентацій) плюс запис вебінару;

 

Вартість участі одного слухача семінару -  2050,00 грн. (Без НДС)

(Всі вимоги карантинного режиму обов'язково будуть дотримані, зал на 345 м.кв. відстань 1,5 метрів між слухачами)

кількість місць в групі обмежена

У вартість включено:

Обід в ресторані готелю;

Кава-брейки з дивовижною випічкою (вранці, в перервах);

Набір канцтоварів;

Можливість спілкування з лекторами та колегами;


Регистрация: (044) 221-69-87, (067) 536-09-01

 

Регистрация на семинар