Семінар/вебінар

КАДРОВА РОБОТА В ЕЛЕКТРОННОМУ ФОРМАТІ

ОФОРМЛЮЄМО РЕКВІЗИТИ ДОКУМЕНТІВ ЗА НОВИМ СТАНДАРТОМ ДСТУ 4163:2020: ЗМІНИ З 01.09.2021.

ЗМІНИ У ВІЙСЬКОВОМУ ОБЛІКУ.

ЕЛЕКТРОННІ ЛІКАРНЯНІ ТА ЕЛЕКТРОННІ ТРУДОВІ КНИЖКИ

04 листопада 2021 року

Доповідач:

Казначей Галина

Лектор-практик, чотирнадцятирічний досвід роботи з трудовим законодавством та оплатою праці, провідний автор та консультант тижневика “Дебет-Кредит”;, автор видань АгроPRO, Агробізнес Україна, Заробітна плата, засновниця та модератор найбільшої спільноти кадровиків у Фейсбук «Клуб кадровиків України Галини Казначей»

Програма семінару:

 

  1. 1.   Оформлюємо реквізити документів за новим стандартом ДСТУ 4163:2020: зміни з 01.09.2021

1.1 Стандарт установлює:

  •  склад реквізитів документів; 
  • вимоги до змісту та місця розташування реквізитів у документах; 
  • вимоги до бланків та оформлення документів; 
  • вимоги до виготовлення документів.
  1. a.            Стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи незалежно від носія інформації (далі — документи), зокрема на: 

- організаційні (положення, статути, посадові інструкції, штатні розписи тощо);

 -  розпорядчі (постанови, рішення, накази, розпорядження); 

- інформаційно-аналітичні (акти, довідки, доповідні записки, пояснювальні записки, службові листи тощо) документи, створювані в результаті діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, підприємств, організацій та інших юридичних осіб (далі — юридична особа) незалежно від їхнього функціонально- цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності.

1.3. Хто має застосовувати Стандарт та як.

1.4. Зразки

1.5. Яка відповідальність, якщо складати документи не за ДСТУ 4163:2020

 

  1. 2.   Кадрова робота в електронному форматі

2.1   Що таке електронні кадрові документи? Як використовувати та оформлювати?

2.2   Як запровадити електронний документообіг на підприємстві?

2.3   Що робити із журналами реєстрації кадрової документації при електронному документообігу?

2.4   Інструкція з діловодства: пам’ятаємо, коли відбувається процес автоматизації діловодства.

2.5   Що таке КЕП? Як працювати з ним та як отримати?

 

3      Революція в наданні відпусток на дітей

3.1   Хто має право на додаткову відпустку на дітей

3.2   Чи може батько-сумісник претендувати на «дитячу» відпустку;

3.3   Чи має право на таку відпустку, працівник, який працює на умовах неповної зайнятості;

3.4   Які документи слід запросити у працівника для підтвердження права на додаткову відпустку.

3.5   Одинока мати,  хто це ? Вдова? Неодружена чи така яка вдруге вийшла заміж?

3.6   Чи ообовязково зараз жінка має мати двох дітей та працювати, щоб отримати відпустку 10 днів на дітей? Чи Чи матиме право на додаткову відпустку на дітей мати двох дітей за роки, коли була у відпустці для догляду за дитиною до 3 років

3.7   Який вік дитини дає право на додаткову відпустку?

3.8   Чи вимагати довідку у одного з батьків про те, що не користувався відпусткою.

3.9   Документальне оформлення відпустки. Варіанти зразків заяв та наказів

3.10Чи можна зараз вже надавати оплачувану відпустку батьку при народженні дитини та як надавати таку відпустку.

 

4    Зміни у військовому обліку

4.1   новий вид військової служби — за призовом осіб із числа резервістів в особливий період: на що це впливає що подає кандидат на роботу, військово-обліковим документом

4.2   право на щорічну відпустку повної тривалості у перший рік роботи надали працівникам, що служитимуть за призовом резервістів,

4.3   Нова категорія квотників з числа працвників що відслужили за призовом резервістів

4.4   Надано працівникам, що служитимуть за призовом резервістів, переважне право залишитися на роботі при скороченні

4.5   Посилено  відповідальність громадян та посадових осіб підприємств

 

5    Цифровізація в дії: електронні лікарняні та електронні трудові книжки.

5.1   Що таке електронний лікарняний, коли буде остаточний перехід й скільки часу ще можна буде користуватися паперовими листками тимчасової непрацездатності

5.2   Зміна причин непрацездатності в е-лікарняному порівняно із звичайним лікарняним.

5.3   Як ФСС  прийматиме заяви-розрахунки  ?

5.4   Чи потрібна й надалі Комісія із соціального страхування на підприємтсві?

5.5   Актуальні новини про електронні трудові книжки на дату проведення вебінару. Очікуються доповнення до нормативної бази.

 

6    Карантин продовжено до 31.12.2021: про що памятає кадровик в такі моменти

6.1   Відпустка без збереження, документальне оформлення та поширені помилки

6.2   Простій

6.3   Дистанційна/надомна робота. Правила оформлення документів

6.4   Встановлення неповного робочого дня чи тижня.

 

7    По –новому приймаємо та звільняємо працівників з 10 червня: покрокові  алгоритми

8    Постанову про перевірки Держпраці скасовано, чи будуть позапланово прихолити представники Держпраці

8.1   Найпоширеніші помилки яких припускаються роботодавці з точки зору Держпраці

8.2   Як завжди бути готовим до перевірок? Метод «айкідо» , використовуємо силу противника проти нього

9    Відповіді на запитання

 

Вартість участі в вебінарі 1300,00 грн без ПДВ

У вартість включено:

Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором; Ексклюзивні добірки матеріалів (презентацій);

 

Вартість участі одного слухача семінару -  2500,00 грн. (Без ПДВ)

(Всі вимоги карантинного режиму обов'язково будуть дотримані)

кількість місць в групі обмежена

У вартість включено:

Обід в ресторані готелю;

ава-брейки з дивовижною випічкою (вранці, в перервах);

Набір канцтоварів;  Можливість спілкування з лекторами та колегами;


Реєстрація: (044) 221-69-87, (067) 536-09-01

 

Реєстрація на семінар