вебінар (+запис)
17 березня 2022 року
«ПЕРВИННІ ДОКУМЕНТИ 2021- ВАЖЛИВЕ! ЕЛЕКТРОННА ПЕРВИНКА: Покроковий алгоритм Взаємодія «ПОПУЛЯРНІ» ВИТРАТИ - завжди є про що поговорити! ТОП 10 питань!» Облікова політика на підприємстві
Авторський вебінар:
Мілон-Козлова Марина Євгенівна |
Консультант з питань оподаткування та бухобліку, має нагороди «Кращий бізнес-тренер східної Європи 2009 р». та нагороди від Аудиторської Палати України за величезний вклад в розвиток аудиту. Має Міжнародні дипломи АССА DIPIFR RUS, ICFM, Сертифікат ЕВС*L, рівень А. |
В програмі:
1. Документальне оформлення ВИТРАТ
• Чим цікава облікова політика підприємства податківцям?
• Облікова політика: правила розробки і затвердження
• Які положення потрібно включати до наказу про облікову політику
• Критерії суттєвості
• Зміна облікової політики: оформлення та наслідки
• Наслідки невиконання наказу про облікову політику
• Які ризики можуть визнати податківці при аналізі фінансової звітності підприємств
• Спізніла первинка: як відобразити витрати
• Акт надання послуг: як скласти, щоб підтвердити реальність операції
• Якщо дата оформлення акту - неробочий день
• Зміст і обсяг господарської операції, одиниця виміру в акті
• Послуги, зв'язок яких з діяльністю підприємства не співпадає
• Щодо підписання первинних документів
• Документи при роботі з підприємцями
• Коли бухдовідка - первинний документ?
• Легалізація та переклад іноземних документів
• Електронний документообіг з контрагентом: на що звернути увагу
• Основні вимоги до електронного документу
• Чи потрібно роздруковувати електронні документи при податковій перевірці
• Електронний підпис на ЕД
• Дата складання і дата підписання ЕД
• Терміни зберігання документів в паперовому та електронному вигляді
2. ОСНОВНІ ЗАСОБИ: ТОП-ПИТАННЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО І ПОДАТКОВОГО ОБЛІКУ
• Що необхідно прописати в обліковій політиці п / п щодо обліку ОСЗ
• Первинні документи з обліку ОЗ і МНМА
• Ліквідаційна вартість дорівнює нулю: коли можна?
• Можливість зміни терміну корисної експлуатації ОЗ
• ОЗ з нульовою залишковою вартістю - варіанти обліку
• Безоплатні необоротні активи. Що вігідніше «знайти» об'єкт, або отримати в подарунок? Як відобразити такі об'єкти в обліку
• Бухгалтерська Дооцінка ОЗ як Механізм Збільшення чистих активів
• Продаж ОЗ: бухгалтерський, податковий облік, ПДВ-нюанси
• Ліквідація ОЗ - які документи необхідно мати, щоб «з користю» відобразити цю операцію в обліку.
3. ОБЛІК ВИТРАТ НА ОРЕНДУ У ОРЕНДАРЯ
• Оренда майна: яку первинку оформляти?
• Повернення поліпшених орендованих ОЗ: податкові наслідки у орендаря
• Гарантійний платіж по оренді: ПДВ, дисконтування.
4. АВТОМОБІЛЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ: ОБЛІКОВІ, ПОДАТКОВІ ТА ДОКУМЕНТАЛЬНІ АСПЕКТИ
• Накази, пов'язані з експлуатацією автомобіля
• Оренда автомобіля у свого працівника
• Виплата працівникові компенсації за використання особистого автомобіля
• Позика автомобіля
• Списання ПММ, за якими нормами, оформлення документів.
• Наднормативне списання палива - податкові наслідки.
• Чи можна визнавати витрати на ПММ, придбані працівником після робочого часу?
• Маршрут в дорожньому листі
• Заміна шин та акумуляторів
5. ОБЛІК ТМЦ: АКЦЕНТИ ОБЛІКУ!
• Що необхідно прописати в обліковій політиці п / п щодо обліку запасів
• Життєві ТТН-питання
• Уцінка: коли проводити і кому це вигідно?
• Нестачі, розкрадання, не господарське використання
• Рекламні роздачі: оформлення документів, що з ПДФО, ЄСВ, ПДВ?
• Спецодяг, фірмовий одяг - нюанси обліку
6. ОПЕРАЦІЇ З заборгованості (Сумнівні, безнадійні)
• Списання безнадійної дебіторки за рахунок РСД, без РСД - податкові різниці
• Хто зобов'язаний створювати РСД?
• Що необхідно вказати в наказі про облікову політику щодо РСД?
• Карантин і строки позовної давності
• Дохід від списання кредиторської заборгованості
7. ТОП-ПИТАННЯ З дисконтування ЗАБОРГОВАНОСТІ
• Що дисконтуємо? Як дисконтуємо. Ставка дисконтування
• Безпроцентне поворотна фіндопомога від засновників
• Допомога з терміном повернення менше року, але з подальшою пролонгацією - проблемна операція при перевірці!
• Довгострокові кредити (процентні позики). Дисконтування та відображення доходу. Яка відповідальність за ігнорування дисконтування
• Позика і позовна давність
• Документальне оформлення операцій, пов'язаних з дисконтуванням
8. ПР. ВИТРАТИ З ЖИТТЯ ПІДПРИЄМСТВА
• ПДВ у витратах: в яких випадках це можливо, документальне оформлення таких операцій
• Допомога неприбутковим організаціям: документи, податкові різниці
• «Штрафні» коригування фінансового результату
• Розрахунок курсових різниць при частковому погашенні монетарної заборгованості
• Документальне оформлення витрат на навчання співробітників, навчальні семінари для керівників: чи можна обійтися без ПДФО / ВЗ
• Документи на виплати працівникам, які не пов'язані з виконанням трудових обов'язків (нецільова благодійна допомога, допомога на лікування, подарунки та ін.) - на що звертають увагу податківці під час перевірок
Вартість участі одного слухача в вебінарі – 1500,00 грн. (Без ПДВ)
Надається підбір ексклюзивних слайдів в друкованому вигляді (доставка Новою Поштою)
Реєстрація: (044) 221-69-87, (067) 536-09-01