вебінар (+запис)

25 листопада 2021 року

«ПЕРВИННІ ДОКУМЕНТИ 2021- ВАЖЛИВЕ! ЕЛЕКТРОННА ПЕРВИНКА: Покроковий алгоритм Взаємодія «ПОПУЛЯРНІ» ВИТРАТИ - завжди є про що поговорити! ТОП 10 питань!» Облікова політика на підприємстві

Авторський вебінар:

Мілон-Козлова

Марина Євгенівна

Консультант з питань оподаткування та бухобліку, має нагороди «Кращий бізнес-тренер східної Європи 2009 р». та нагороди від Аудиторської Палати України за величезний вклад в розвиток аудиту. Має Міжнародні дипломи АССА DIPIFR RUS, ICFM, Сертифікат ЕВС*L, рівень А.

В програмі:

 

1. Документальне оформлення ВИТРАТ

• Чим цікава облікова політика підприємства податківцям?

• Облікова політика: правила розробки і затвердження

• Які положення потрібно включати до наказу про облікову політику

• Критерії суттєвості

• Зміна облікової політики: оформлення та наслідки

• Наслідки невиконання наказу про облікову політику

• Які ризики можуть визнати податківці при аналізі фінансової звітності підприємств

• Спізніла первинка: як відобразити витрати

• Акт надання послуг: як скласти, щоб підтвердити реальність операції

• Якщо дата оформлення акту - неробочий день

• Зміст і обсяг господарської операції, одиниця виміру в акті

• Послуги, зв'язок яких з діяльністю підприємства не співпадає

• Щодо підписання первинних документів

• Документи при роботі з підприємцями

• Коли бухдовідка - первинний документ?

• Легалізація та переклад іноземних документів

• Електронний документообіг з контрагентом: на що звернути увагу

• Основні вимоги до електронного документу

• Чи потрібно роздруковувати електронні документи при податковій перевірці

• Електронний підпис на ЕД

• Дата складання і дата підписання ЕД

• Терміни зберігання документів в паперовому та електронному вигляді

 

2. ОСНОВНІ ЗАСОБИ: ТОП-ПИТАННЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО І ПОДАТКОВОГО ОБЛІКУ

• Що необхідно прописати в обліковій політиці п / п щодо обліку ОСЗ

• Первинні документи з обліку ОЗ і МНМА

• Ліквідаційна вартість дорівнює нулю: коли можна?

• Можливість зміни терміну корисної експлуатації ОЗ

• ОЗ з нульовою залишковою вартістю - варіанти обліку

• Безоплатні необоротні активи. Що вігідніше «знайти» об'єкт, або отримати в подарунок? Як відобразити такі об'єкти в обліку

• Бухгалтерська Дооцінка ОЗ як Механізм Збільшення чистих активів

• Продаж ОЗ: бухгалтерський, податковий облік, ПДВ-нюанси

• Ліквідація ОЗ - які документи необхідно мати, щоб «з користю» відобразити цю операцію в обліку.

 

3. ОБЛІК ВИТРАТ НА ОРЕНДУ У ОРЕНДАРЯ

• Оренда майна: яку первинку оформляти?

• Повернення поліпшених орендованих ОЗ: податкові наслідки у орендаря

• Гарантійний платіж по оренді: ПДВ, дисконтування.

 

4. АВТОМОБІЛЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ: ОБЛІКОВІ, ПОДАТКОВІ ТА ДОКУМЕНТАЛЬНІ АСПЕКТИ

• Накази, пов'язані з експлуатацією автомобіля

• Оренда автомобіля у свого працівника

• Виплата працівникові компенсації за використання особистого автомобіля

• Позика автомобіля

• Списання ПММ, за якими нормами, оформлення документів.

• Наднормативне списання палива - податкові наслідки.

• Чи можна визнавати витрати на ПММ, придбані працівником після робочого часу?

• Маршрут в дорожньому листі

• Заміна шин та акумуляторів

 

5. ОБЛІК ТМЦ: АКЦЕНТИ ОБЛІКУ!

• Що необхідно прописати в обліковій політиці п / п щодо обліку запасів

• Життєві ТТН-питання

• Уцінка: коли проводити і кому це вигідно?

• Нестачі, розкрадання, не господарське використання

• Рекламні роздачі: оформлення документів, що з ПДФО, ЄСВ, ПДВ?

• Спецодяг, фірмовий одяг - нюанси обліку

 

6. ОПЕРАЦІЇ З заборгованості (Сумнівні, безнадійні)

• Списання безнадійної дебіторки за рахунок РСД, без РСД - податкові різниці

• Хто зобов'язаний створювати РСД?

• Що необхідно вказати в наказі про облікову політику щодо РСД?

• Карантин і строки позовної давності

• Дохід від списання кредиторської заборгованості

 

7. ТОП-ПИТАННЯ З дисконтування ЗАБОРГОВАНОСТІ

• Що дисконтуємо? Як дисконтуємо. Ставка дисконтування

• Безпроцентне поворотна фіндопомога від засновників

• Допомога з терміном повернення менше року, але з подальшою пролонгацією - проблемна операція при перевірці!

• Довгострокові кредити (процентні позики). Дисконтування та відображення доходу. Яка відповідальність за ігнорування дисконтування

• Позика і позовна давність

• Документальне оформлення операцій, пов'язаних з дисконтуванням

 

8. ПР. ВИТРАТИ З ЖИТТЯ ПІДПРИЄМСТВА

• ПДВ у витратах: в яких випадках це можливо, документальне оформлення таких операцій

• Допомога неприбутковим організаціям: документи, податкові різниці

• «Штрафні» коригування фінансового результату

• Розрахунок курсових різниць при частковому погашенні монетарної заборгованості

• Документальне оформлення витрат на навчання співробітників, навчальні семінари для керівників: чи можна обійтися без ПДФО / ВЗ

• Документи на виплати працівникам, які не пов'язані з виконанням трудових обов'язків (нецільова благодійна допомога, допомога на лікування, подарунки та ін.) - на що звертають увагу податківці під час перевірок

 

Вартість участі одного слухача в вебінарі – 1500,00 грн. (Без ПДВ)

Надається підбір ексклюзивних слайдів в друкованому вигляді (доставка Новою Поштою)

Реєстрація: (044) 221-69-87, (067) 536-09-01

 

Реєстрація на семінар