ЗАРПЛАТА І КАДРИ 2020: КАДРОВІ ДОКУМЕНТИ, ЕЛЕКТРОННІ ТРУДОВІ КНИЖКИ, КАРАНТИННА ЗАРПЛАТА, НОВАЦІЇ КЗПП

14 липня 2020 року

Поточний рік підготував чимало нововведень для бухгалтера і кадровика. З’ясуймо, на семінарі, які документи перевіяє інспектор праці і що там шукає.

Познайомимося з електронною трудовою книжкою у складі Реєстру застрахованих осіб, залишилося лише її наповнити інформацією. Помилки в трудових книжках доведеться виправити на вимогу ПФУ. Кому це робити: працівнику чи роботодавцю, у які строки? А як їх  виправити в звітності з ЄСВ.

Чекають нас і зміни до звітності з ЄСВ: таблицю 5 доповнять додатковими реквізитами, внутрішніх сумісників відображатимемо інакше, переведення – одним рядком, для зарплати практикантів введуть нову категорію ЗО і не тільки…

Депутати уже в вересні планують повернутися до  проекту «Закону про працю», що має змінити багато чого: ввести письмові і електронні трудові договори, 7 видів договорів, ввести короткострокові і договори без фіксованого часу, змінити режими робочого часу та відпочинку, розміри мінімальних гарантій, види відпусток і розрахунок  стажу для їх надання, скасувати індексацію й надати право роботодавцю звільняти працівників в односторонньому порядку з власної ініціативи.

Тож на семінарі проаналізуймо чинні і очікувані  зміни в трудовому законодавстві

 

Доповідач:

Лістрова Світлана

Сертифікат ACCA DipIFR, постійний автор публікацій у виданнях: «БУХГАЛТЕР&ЗАКОН», «Інтерактивна бухгалтерія», «БухгалтеріяUA», «Бухгалтерія АГРО». «Головбух». Має понад 16 років професійного досвіду роботи бухгалтером. Автор понад 1500 публікацій у різних виданнях, більше 1000 лекторської практики, Автор онлайн-курсу «Зарплата та кадри». Спеціалізація: ЄСВ, оплата праці, кадри та трудові відносини, відрядження, соціальне страхування, ПДФО, військовий збір, облік в бюджеті, військовий облік

Програма семінару:

 

1. Локальні та організаційні документи на підприємстві: що перевіряє інспектор праці

  • Колективний договір: чи є обов’язковим і як внести зміни
  • Положення про систему оплати праці– основа для штатного розпису
  • Штатний розпис: складаємо за правилами, дотримуємося Класифікатора професій
  • Які форму використовувати для штатного розпису, чи вказувати надбавки і доплати. Підвищення окладів у штатному розписі – дотримуємося ст. 96 і 97 КЗпП!
  • Правила внутрішнього трудового розпорядку – як інструмент для роботи
  • Положення про відрядження на підприємстві: що важливо прописати
  • Положення про табельний облік: усуваємо проблемні питання
  • Графік відпусток: особливості складання, внесення змін, повідомлення
  • Посадові (робочі) інструкції працівників: оформлення, зміни, ознайомлення

 

2. Кадрові і інші документи: як скласти й заповнити, щоб не оштрафували

  • Які облікові форми потрібні на підприємстві: керуємося правилами діловодства
  • Як розподілити накази за строками зберігання: не може бути один наказ на щорічну основну та щорічну додаткову зарплату!
  • Оформлюємо правильно накази з кадрових питань!
  • Графіки роботи і графіки змінності ≠ табелю обліку робочого часу.
  • Облік робочого часу: табель обліку робочого часу, облік надурочної роботи, облік роботи у шкідливих, важких і особливих умовах
  • Особова картка працівника № П-2: аналізуємо і заповнюємо
  • Особова справа працівника: що входить до неї, особовий листок, доповнення. Зайві документи в особовій справі створюють проблеми
  • Які форми журналів і облікові форми потрібно відкрити з початку року, які ─ продовжувати
  • Судова практика: які штрафи застосовуються  відсутність кадрових документів і  помилки в їх оформленні

 

3. Електронна трудова книжка на старті: як підготуватися

  • Очікуємо змін до КЗпП ─ паперову трудову книжку вилучать?!
  • Порядок надання відомостей про трудову діяльність: а чи  є законні підстави?
  • Що роботодавцю робити з паперовими трудовими книжками? Інструкцію № 58 ніхто не скасував!
  • Які відомості про трудову діяльність вноситимуть до Реєстру застрахованих осіб
  • Хто й як має надавати відомості через портал ПФУ
  • ПФУ перевірятиме скани трудових книжок і повідомлятиме про відсутність записів або внесені неточні і неправильні записи.
  • Помилка в трудовій, нечіткі записи, кілька трудових: що робити
  • Виправляємо найпоширеніші помилки у трудових книжках: неправильна дата прийняття чи звільнення, переведення сумісника на основне місце роботи
  • Найпоширеніші випадки, що призводять до викривлення даних про трудову діяльність: внутрішні сумісники у таблиці 6 одним рядком, заповнення реквізиту 17 при переведенні на іншу роботу, переведення сумісника на основне місце роботи.
  • Вносимо правильно записи в трудову книжку про прийняття на роботу, переведення, присвоєння категорії чи тарифного розряду. Які помилки призведуть до недостовірних даних у трудовій книжці?
  • Виправляємо помилки у трудовій книжці: в даті, № запису, посаді, реквізитах наказу Готуємося до переходу на електронні трудові книжки в перспективі.
  • Посада не відповідає Класифікатору професій: 4 варіанти виправлення
  • Неправильне відображення у таблиці 5 Форми № Д4 ─ недостовірні відомості в електронній трудовій книжці .   Виправляємо реквізит у таблиці 5 протягом 2020 = виправляємо в електронній трудовій книжці.

 

 

  1. 4.  Весняні новації КЗпП і посткарантинна зарплата
  • Чи треба дотримуватися ПВТР працівникам підприємства з 02.04.2020?
  • Гнучкий режим робочого часу узаконений в КЗпП: визначення та особливості встановлення: як правильно прописати, поради Держпраці
  • Дистанційна (надомна) робота – нова норма, але «старі» правила: скільки й як можна працювати, за якими професіями, як вести облік робочого часу?
  • Закінчився карантин - працівник хоче працювати дистанційно: як оформити? Що врахувати в договорі про дистанційну роботу?
  • У відрядженні ― режим роботи підприємства, до якого відряджений працівник.
  • Зменшення зарплати під час карантину та після: чи законно? Як правильно оформити?
  • Найпоширеніші помилки під час карантину: відпустка без заяви і термінів, примус до звільнення, дистанційна робота за ініціативою роботодавця
  • Що контролю Фонд соцстраху під час перевірки правильності нарахування лікарняних: навмисне не придумаєш!

 

 

  1. 5.  Зарплата-2020: мінімальний оклад, доплата до МЗП, індексація, відпустки
  • Мінімальний оклад у штатному розписі ≠ мінімальній зарплаті
  • Доплата до мінзарплати при почасовій і відрядній оплаті праці, різних режимах роботи
  • Робота у вихідний і святковий день: підвищена оплата чи надання іншого дня відпочинку. Оплата відрядження у вихідні, святкові дні: підвищена оплата + інший день відпочинку?
  • Неповний робочий час: як оформити та оплатити: індивідуальний графік роботи + поради Держпраці
  • Суміщення ≠ сумісництво: не переплутайте, а то оштрафують!
  • Індексація зарплати і аліментів у фіксованій сумі: важливі нюанси
  • Тонкощі розрахунку відпускних із урахуванням карантинного періоду
  • Як проводити коригування відпускних при підвищенні окладу.
  • Перехідні відпускні у формі № 1ДФ та Формі № Д4
  • Податкові «зарплатні» новації для підприємств і ФОП
  •  

Очікувані зміни трудового законодавства, об’єднання звітності, єдиний рахунок, електронні листки непрацездатності

Відповіді на запитання

 

Вартість участі одного слухача семінару -  1950,00 грн. (Без НДС)

 

Увага ми плануємо формат проведення семінару в залі готелю «Козацький», але якщо заборона на проведення масових заходів до цього часу знята не буде -  розглядаємо проведення он-лайн конференції

Вартість вебінару 990,00 грн без ПДВ

 

Регистрация: (044) 221-69-87, (067) 536-09-01

 

Регистрация на семинар