вебінар -  початок о 15.00

07 червня 2022 року

Податок на додану вартість в умовах воєнного стану та не тільки: від документів та операцій до показників декларації

Авторський вебінар:

Самарченко

Олени Романівни

Незалежного консультанта з питань оподаткування та бухгалтерського обліку, автор багатьох публікацій в бухгалтерській пресі

В програмі:

1.  Формування податкових зобов’язань та податкового кредиту без зареєстрованих документів:

¨    як відображати зобов’язання в декларації

¨    чи обов’язково заповнювати Д1 з інформацією щодо незареєстрованих податкових накладних та розрахунків коригування. Наслідки не заповнення Д1

¨    що треба вчинити, якщо не відображали незареєстровані податкові документи

¨    податковий кредит на підставі первинних документів

¨    коли та як потрібно буде уточнювати показники декларації

¨    придбання послуг від нерезидента. Чи можна відображати податковий кредит, та які для цього існують умови

2.  Відновлення можливості реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування. В які терміни потрібно буде зареєструвати документи

3.  Перехід платника ПДВ на спецрежим спрощеної системи оподаткування (2% від обороту)

¨    що мається на увазі під «призупиненням реєстрації платника»

¨    чи можливо/обов’язково переглядати ціни на товари/послуги та як треба оформити документи в разі перегляду цін

¨    дії платника на спецрежимі при здійсненні «незавершених операцій»

¨    коригування ціни, повернення товарів та/або коштів та інші причини коригування бази оподаткування. Проблеми з коригуванням ПДВ

¨    відновлення реєстрації після повернення до звичайної системи. Нарахування «умовних» податкових зобов’язань. На які саме придбання/постачання треба нарахувати ПДВ

¨    «життя» підприємства, що здійснює неоподатковувані операції. Як бути з «розподіленням» ПДВ та річним перерахунком, якщо частину року воно перебувало на спецрежимі?

4.  Взаємодія з контрагентом, що перейшов на спецрежим:

¨    документальне оформлення «незавершених операцій» (початок до спецрежиму, завершення – на спецрежимі). Повернення контрагента до звичайної системи оподаткування та знову ж таки облік незавершених операцій

¨    складання ПДВ-документів та можливість (чи не можливість) коригування

5.  ПДВ-особливості обліку знищеного/зруйнованого майна

¨    коли можна списати знищене майно

¨    форс-мажорні обставини: чим встановлені та як підтверджувати (і взагалі, чи є потреба підтверджувати)

¨    чи нараховувати податкові зобов’язання?

6.  Отримання відшкодування за пошкоджене майно від страхової компанії та/чи винної особи. Коли виникає необхідність нарахувати ПДВ та як це правильно зробити?

7.  Деякі особливості ПДВ-обліку окремих операцій (в тому числі при постачанні пального за ставкою 7%)

8.  Орендні операції під час війни:

¨    зниження вартості оренди чи повна відмова від оплати. Що краще для орендодавця з позиції ПДВ-обліку?

¨    як правильно оформити документи про зниження суми орендної плати аби не збільшувати зобов’язання орендодавця

9.  Безоплатна передача майна та її податкові наслідки (як ПДВ, так і всіх інших податків):

¨    постраждалим від війни громадянам

¨    на воєнні потреби

¨    благодійним організаціям

10.  Списання заборгованості (в тому числі безнадійної внаслідок воєнних дій) та ПДВ-наслідки:

¨    хто та як складає документи

¨    процедура коригування ПДВ

11.  Декларації з ПДВ під час війни:

¨    подавати чи не подавати? Які вимоги передбачені законодавством

¨    можливі негативні наслідки при неподанні декларацій, якщо змінюється директор та/або бухгалтер

¨    подання декларації та неможливість сплати задекларованих зобов’язань. З якими проблемами стикаються підприємства

 

Фінансові умови.  

Оплата 800 грн. без ПДВ

(кількість слухачів обмежена)

 

Після вебінару - Надсилаємо ексклюзивні матеріали та доступ до перегляду запису вебінару

Регистрация: (044) 221-69-87, (067) 536-09-01

 

Реєстрація на семінар