вебінар - початок о 15.00
07 червня 2022 року
Податок на додану вартість в умовах воєнного стану та не тільки: від документів та операцій до показників декларації
Авторський вебінар:
Самарченко Олени Романівни |
Незалежного консультанта з питань оподаткування та бухгалтерського обліку, автор багатьох публікацій в бухгалтерській пресі |
В програмі:
1. Формування податкових зобов’язань та податкового кредиту без зареєстрованих документів:
¨ як відображати зобов’язання в декларації
¨ чи обов’язково заповнювати Д1 з інформацією щодо незареєстрованих податкових накладних та розрахунків коригування. Наслідки не заповнення Д1
¨ що треба вчинити, якщо не відображали незареєстровані податкові документи
¨ податковий кредит на підставі первинних документів
¨ коли та як потрібно буде уточнювати показники декларації
¨ придбання послуг від нерезидента. Чи можна відображати податковий кредит, та які для цього існують умови
2. Відновлення можливості реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування. В які терміни потрібно буде зареєструвати документи
3. Перехід платника ПДВ на спецрежим спрощеної системи оподаткування (2% від обороту)
¨ що мається на увазі під «призупиненням реєстрації платника»
¨ чи можливо/обов’язково переглядати ціни на товари/послуги та як треба оформити документи в разі перегляду цін
¨ дії платника на спецрежимі при здійсненні «незавершених операцій»
¨ коригування ціни, повернення товарів та/або коштів та інші причини коригування бази оподаткування. Проблеми з коригуванням ПДВ
¨ відновлення реєстрації після повернення до звичайної системи. Нарахування «умовних» податкових зобов’язань. На які саме придбання/постачання треба нарахувати ПДВ
¨ «життя» підприємства, що здійснює неоподатковувані операції. Як бути з «розподіленням» ПДВ та річним перерахунком, якщо частину року воно перебувало на спецрежимі?
4. Взаємодія з контрагентом, що перейшов на спецрежим:
¨ документальне оформлення «незавершених операцій» (початок до спецрежиму, завершення – на спецрежимі). Повернення контрагента до звичайної системи оподаткування та знову ж таки облік незавершених операцій
¨ складання ПДВ-документів та можливість (чи не можливість) коригування
5. ПДВ-особливості обліку знищеного/зруйнованого майна
¨ коли можна списати знищене майно
¨ форс-мажорні обставини: чим встановлені та як підтверджувати (і взагалі, чи є потреба підтверджувати)
¨ чи нараховувати податкові зобов’язання?
6. Отримання відшкодування за пошкоджене майно від страхової компанії та/чи винної особи. Коли виникає необхідність нарахувати ПДВ та як це правильно зробити?
7. Деякі особливості ПДВ-обліку окремих операцій (в тому числі при постачанні пального за ставкою 7%)
8. Орендні операції під час війни:
¨ зниження вартості оренди чи повна відмова від оплати. Що краще для орендодавця з позиції ПДВ-обліку?
¨ як правильно оформити документи про зниження суми орендної плати аби не збільшувати зобов’язання орендодавця
9. Безоплатна передача майна та її податкові наслідки (як ПДВ, так і всіх інших податків):
¨ постраждалим від війни громадянам
¨ на воєнні потреби
¨ благодійним організаціям
10. Списання заборгованості (в тому числі безнадійної внаслідок воєнних дій) та ПДВ-наслідки:
¨ хто та як складає документи
¨ процедура коригування ПДВ
11. Декларації з ПДВ під час війни:
¨ подавати чи не подавати? Які вимоги передбачені законодавством
¨ можливі негативні наслідки при неподанні декларацій, якщо змінюється директор та/або бухгалтер
¨ подання декларації та неможливість сплати задекларованих зобов’язань. З якими проблемами стикаються підприємства
Фінансові умови.
Оплата 800 грн. без ПДВ
(кількість слухачів обмежена)
Після вебінару - Надсилаємо ексклюзивні матеріали та доступ до перегляду запису вебінару
Регистрация: (044) 221-69-87, (067) 536-09-01