Електронна трудова книжка з 10.06.2021 р.: як підготуватися та передати дані трудових книжок до ПФУ.

Електронні лікарняні з 1 травня. Паперові лікарняні: як не заплутатися в новаціях? Страховий стаж з 10.06.2021 р.: нові правила.

Відпустки-2021 р.: оплачувані та не оплачувані.

Правила застосування штрафів за порушення трудового законодавства у 2021 році. ТОП-20 кадрових документів, які перевіряє Держпраці у роботодавців і у ФОПів з працівниками

 

04 серпня 2021 року

Лектор-консультант:

Тетяна Мойсеенко

шеф-редактор 7семінар.ком, податковий консультант, експерт з трудового права та кадрового обліку, автор багаточисельних статей  з оплати праці та трудовому законодавству

Програма семінару:

 Розділ І. Прийняття а звільнення працівників по-новому. Трудова книжка&Електронна трудова книжка: що та як зберігаємо, заповнюємо.

  1. Як правильно приймати працівників на роботу з 10 червня 2021 року: подання документів (в тому числі в електронній формі), оформлення особової картки П-2. Як діяти з трудовими книжками новоприйнятих працівників?
  2. Як правильно звільняти працівників з роботи з 10 червня 2021 року: оформлення документів на прикладах. Як діяти з трудовими книжками працівників? Що буде роботодавцеві, який не видає копію наказу про звільнення працівнику?
  3. Трудова книжка&Електронна трудова книжка: простими словами про нове та складне.
  4. Як підготуватися та передати дані трудових книжок працівників до Пенсійного фонду. Постанова КМУ від 27.11.2019 р. № 1084 діє з 01.01.2020 р. Підготовчий процес у роботодавця:
  • Надання працівниками письмового доручення роботодавцю про передачу даним в електронному виді (приклад документу)
  • Оформлення письмової згоди працівником для Пенсійного фонду щодо дозволу та обробки персональних даних (приклад згоди)
  • Підготовка сканованих копій усіх сторінок трудової книжки працівника. На що звернути увагу? А якщо трудових книжок у працівника більше чим одна?
  1. Чи несе роботодавець відповідальність за передану до Пенсійного фонду інформацію про трудову діяльність працівників?
  2. Як, хто і коли дізнається про зарахування і не зарахування Пенсійним фондом даних щодо набутого стажу? Подальші дії працівника та роботодавця
  3. Як утворюється електронна трудова книжка? Як можна знайти та подивитися свою електронну трудову книжку? Яка інформація буде міститися в ній?

Розділ ІІ. Електронні лікарняні&Паперові лікарняні. Усі відмінності та зміни:

  1. Електронний реєстр листків непрацездатності: як працюватиме Реєстр з Е-Лікарняними та як користуватися електронною системою роботодавцю?
  2. Електронні лікарняні: як роботодавцю отримати Е-Лікарняний працівника та як здійснити запит, яка інформація буде надаватися працівнику та роботодавцю?
  3. Оформлення е-лікарняних замість паперових листків непрацездатності: покрокові дії кадровику та бухгалтеру
  4. Проходження е-лікарняного на підприємстві для призначення матеріального забезпечення застрахованій особі
  5. Лікарняні за основним місцем роботи та за сумісництвом: в чому головна відмінність та найпоширеніша помилка 2020-2021?!

Розділ ІІІ. Зміни у страховому стажі для лікарняних:

  1. Види страхового стажу та їх відмінності
  2. Старі правила розрахунку страхового стажу для лікарняних - «періодами» - діють до 10 червня
  3. Страховий стаж для лікарняних з 10 червня: як документально підтверджувати стаж працівників в умовах скасування трудових книжок?
  4. Відомості про трудову діяльність працівників - що це та коли використовуємо для розрахунку страхового стажу?
  5. Чи можна використовувати сканкопії та інші копії сторінок трудових книжок для розрахунку та підтвердження страхового стажу працівників?
  6. Довідки від пенсійного фонду ОК-5 та ОК-7 не є відомостями про трудову діяльність. Чи можна використовувати зазначені довідки при обчисленні страхового стажу та документального його підтвердження?

Розділ ІV. Відпустки на дітей батакові: як (не)надавати та які документи (не)потрібні?

  1. Повідомлення про початок відпустки (зразок): як оформити та видати працівнику?
  2. Графік відпусток на 2021 рік (зразок): практичні питання 
  3. Заява на відпустку, наказ про відпустку: як оформлюємо? Підпис працівника про ознайомлення.
  4. Відпустка без збереження зарплати: види, документальне оформлення.

Розділ V. Робочий час: види, ведення обліку, заповнення табелю на прикладах.

  1. Облік робочого часу: призначення Табелю , для яких цілей використовується, хто веде.
  2. Заповнення Табелю: кого призначити відповідальним, основні правила складання. Чи потрібен Табель при виплаті зарплати за 1 половину місяці.
  3. Типова форма табелю П-5: обов’язкова чи ні, які реквізити потрібно заповнювати та кого включати до Табелю.
  4. Заповнення Табелю  в різних ситуаціях: неповний та скорочений робочий час, підсумований облік, робота у нічний час, у святкові та вихідні дні, у відрядженні.
  5. Як позначати невідпрацьований час: щорічні, соціальні відпустки «на дітей», відпустки без збереження зарплати, відпустку при народженні дитини, оплачувану та неоплачувану тимчасову непрацездатність.
  6. Коригування Табелю: як виправити помилки минулого місяця. Строки зберігання. Відповідальність за відсутність Табелю. 

 

Відповіді на запитання

Вартість участі в семінарі 2500,00 гривен (Без ПДВ)

 

Реєстрація: (044) 221-69-87, (067) 536-09-01

 

Реєстрація на семінар