ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЄВОЇ ПРЕС-СЛУЖБИ.
СТРАТЕГІЯ ТА ТАКТИКА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
18-19 квітня 2019 року
Курс розрахований на керівників і співробітників прес-служб і персоналу громадських приймалень, журналістів, які бажають оволодіти новою спеціальністю.
Мета заходу: навчання і розвиток професійних навичок прес-секретарів, керівників прес-служб і персоналу громадських приймалень, вивчення всіх тонкощів і нюансів роботи
як державних, так і комерційних прес-служб.
Тренер-доповідач:
Вікторія Яковлєва
|
Журналіст, телережисер, телеведуча, викладає журналістику та правила публічних виступів та бізнес-спілкування понад 17 років. Автор декількох сотень інтерв'ю, новин, телепрограм, документальних фільмів та навчальних програм. Фахівець з розробки інформаційних кампаній. Кризовий менеджер і консультант зі створення паблісіті, іміджевої та інформаційної політики як державного сектору, так і великого бізнесу |
|
|
ПРОГРАМА:
День перший. Дієва прес-служба.
Теоретично-презентаційна частина: «Обов'язки, цілі та завдання»
• News room – розподіл обов'язків прес-служби
• цілі та завдання громадської приймальні
• принцип роботи прес-секретаря та начальника прес-служби
з керівником підприємства
• взаємозв'язок з державними органами
• створення журналістського пулу та бази розсилки
• формування плану та основ інформаційних кампаній.
Практична робота
Теоретично-презентаційна частина: «Вибір інструментів»
• створення сайту: головні кнопки рубрикатора.
• присутність у соціальних мережах.
• боти.
• репортаж, новина, інформаційне повідомлення.
• коментар, пояснення, спростування.
Практична робота
Підсумки.
Домашнє завдання.
День другий. Організація PR – заходу
Теоретично-презентаційна частина: «PR-заходи» .
• підготовка та проведення прес-конференцій, брифінгів, «підходів», «круглих столів»
• проведення громадських слухань
• сценарій, вибір та запрошення спікерів та модераторів, анонс, прес-реліз, пост-прес
Практична робота
Перерва
Теоретично-презентаційна частина : «Моніторинг та аналітична робота» - 2 години.
• правила проведення моніторингу
• розподіл на групи та правила роботи з кожною
• робота з журналістськими запитами
Практична робота
Підсумки.
Вартість участі одного учасника 3700,00 грн. (без ПДВ)