ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЄВОЇ ПРЕС-СЛУЖБИ.

СТРАТЕГІЯ ТА ТАКТИКА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА

18-19 квітня 2019 року

 

Курс розрахований на керівників і співробітників прес-служб і персоналу громадських приймалень, журналістів, які бажають оволодіти новою спеціальністю.

 

Мета заходу:  навчання і розвиток професійних навичок прес-секретарів, керівників прес-служб і персоналу громадських приймалень, вивчення всіх тонкощів і нюансів роботи

як державних, так і комерційних прес-служб.

 

Тренер-доповідач:

Вікторія Яковлєва

 

Журналіст, телережисер, телеведуча, викладає журналістику та правила публічних виступів та бізнес-спілкування понад 17 років. Автор декількох сотень інтерв'ю, новин, телепрограм, документальних фільмів та навчальних програм. Фахівець з розробки інформаційних кампаній. Кризовий менеджер і консультант зі створення паблісіті, іміджевої та інформаційної політики як державного сектору, так і великого бізнесу

 

 

 ПРОГРАМА:

 

День перший.  Дієва прес-служба.

 

Теоретично-презентаційна частина: «Обов'язки, цілі та завдання»

•          News room – розподіл обов'язків прес-служби

•          цілі та завдання громадської приймальні

•          принцип роботи прес-секретаря та начальника прес-служби

з керівником підприємства

•          взаємозв'язок з державними органами

•          створення журналістського пулу та бази розсилки

•          формування плану та основ інформаційних кампаній. 

Практична робота

Теоретично-презентаційна частина:  «Вибір інструментів»

•          створення сайту: головні кнопки рубрикатора.

•          присутність у соціальних мережах.

•          боти.

•          репортаж, новина, інформаційне повідомлення.

•          коментар, пояснення, спростування.

Практична робота

Підсумки.

Домашнє завдання.

 

 

День другий. Організація PR – заходу

 

Теоретично-презентаційна частина: «PR-заходи» .

•          підготовка та проведення прес-конференцій, брифінгів, «підходів», «круглих столів»

•          проведення громадських слухань

•          сценарій, вибір та запрошення спікерів та модераторів, анонс, прес-реліз, пост-прес

Практична робота

 

Перерва

 

Теоретично-презентаційна частина :  «Моніторинг та аналітична робота» - 2 години.

•          правила проведення моніторингу

•          розподіл на групи та правила роботи з кожною

•          робота з журналістськими запитами

Практична робота

Підсумки.

 

Вартість участі одного учасника    3700,00 грн. (без ПДВ)   

 

Центр Информ-киев, Чп