Семінар/вебінар
КАДРОВА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ СУДОВОЇ ПРАКТИКИ. ЕКСКЛЮЗИВНІ РОЗ’ЯСНЕННЯ МІНІСТЕРСТВ ТА ДЕРЖПРАЦІ. ТАКОГО ВИ НЕ ПОЧУЄТЕ НА ЖОДНОМУ БЕЗКОШТОВНОМУ ЗАХОДІ.
ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ КАДРОВИКАМ.
19 лютого 2021 року
ДоповідачІ:
Казначей Галина |
Лектор-практик, чотирнадцятирічний досвід роботи з трудовим законодавством та оплатою праці, провідний автор та консультант тижневика “Дебет-Кредит”;, автор видань АгроPRO, Агробізнес Україна, Заробітна плата, засновниця та модератор найбільшої спільноти кадровиків у Фейсбук «Клуб кадровиків України Галини Казначей» |
Програма семінару:
1.1 Накази про встановлення неповного робочого часу;
1.2 Накази про надання «карантинних» відпусток;
1.3 Накази про дистанційну роботу
1.4 Табелювання працівників у період карантину
1.5 Кадрова документація за період карантину вихідного дня.
1.6 Зміна режиму роботи працівників на період карантину чи правомірна і коли?
1.7 Інші «цікаві» помилки виправлені під час кадрових аудитів
2.1 Штатний розпис та Міжкваліфікаційні співвідношення. Теорія про штатний розпис та аналіз судових справ;
2.2 Застосування Класифікатора професій, теорія застосування та практика судів.
2.3 Накази про звільнення, затримки розрахунків при звільненні, середній заробіток через призму судової практики.
3.1 Детальний аналіз ймовірних і «неймовірних» помилок в трудових книжках. Приклади виправлення помилок. Помилки які можна не виправляти та помилки які виправити неможливо
3.2 Історії з життя трудових книжок в Судових рішеннях. Ви також вірите, що трудова книжка паперова не важлива для пенсії? Та, судова практика говорить інакше
4.1 КАДРОВИЙ АУДИТ
- Що таке кадровий аудит та яка мета цього заходу?
- Коли та хто може проводити кадровий аудит та визначення основних завдань
- Документальне оформлення. (наказ);
- Формуємо склад комісії та визначаємо завдання;
4.2 Покрокова інструкція проведення кадрового аудиту
- Визначення переліку документів, необхідних у роботодавця
- Перевірка правильності оформлення трудових відносин
- Аналіз правильності оформлення первинної облікової кадрової документації та обліку використання робочого часу
- Перевірка кадрової звітності
- Аудит процедури скорочення, змін умов праці, реорганізації підприємства та перевірка правильності реєстру листів непрацездатності.
- Аудит документації особливих категорій працівників: іноземців та осіб з інвалідністю.
- Перевірка локальних актів підприємства
4.3 Перевірка наявності й відповідності законодавству внутрішніх документів
- Номенклатура справ;
- Колективний договір (за наявності);
- Правила трудового розпорядку;
- Штатний розпис;
- Положення про структурний підрозділ;
- Посадові інструкції;
4.4 Перевірка правильності оформлення трудових відносин
- Трудові угоди, контракти,
- Стан ведення особових справ, наявність і повнота заповнення особових карток з обліку кадрів за формою № П-2.
- Трудові книжки працівників та журнали обліку бланків та обліку руху трудових книжок та вкладишів до них
4.5 Аналіз правильності оформлення первинної облікової кадрової документації та обліку використання робочого часу
- Накази з кадрової діяльності, ( в т.ч. оригінали заяв і наказів про прийом на роботу, переведення на іншу посаду, звільнення)
- Журнали обліку кадрових документів
- Наявність графіка відпусток надання відпустки та журналу реєстрації відпусток;
- Накази про заохочення та дисциплінарні стягнення;
- Табелі обліку робочого часу;
4.6 Висновки кадрового аудиту, аналіз помилок та підготовка до 2021 року
- Номенклатура справ;
- Графік відпусток;
- Інструкція з діловодства
5.1 Графік відпусток. Документальне супроводження графіка відпусток від А до Я
5.2 Складання штатного розпису на 2021 рік
5.3 Розроблення номенклатури справи на 2021 рік
5.4 Організація атестації працівників
5.5 Практичні поради та таблиця з панування роботи кадровика на підприємстві на 2021 рік
6.1 Планові перевірки з питань дотримання норм трудового законодавства та позапланові інспекційні відвідування.
6.2 Перевірки Держпраці через призму судових рішень. Теорія і практика.
Вартість участі в вебінарі 990,00 грн без ПДВ
У вартість включено:
Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором; Ексклюзивні добірки матеріалів (презентацій) плюс запис вебінару;
Вартість участі одного слухача семінару - 2050,00 грн. (Без НДС)
(Всі вимоги карантинного режиму обов'язково будуть дотримані, зал на 345 м.кв. відстань 1,5 метрів між слухачами) кількість місць в групі обмежена
У вартість включено:
Обід в ресторані готелю; Кава-брейки з дивовижною випічкою (вранці, в перервах); Набір канцтоварів; Можливість спілкування з лекторами та колегами;
Реєстрація: (044) 221-69-87, моб. (067) 536-09-01