Семінар/вебінар

КАДРОВА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ СУДОВОЇ ПРАКТИКИ. ЕКСКЛЮЗИВНІ РОЗЯСНЕННЯ МІНІСТЕРСТВ ТА ДЕРЖПРАЦІ. ТАКОГО ВИ НЕ ПОЧУЄТЕ НА ЖОДНОМУ БЕЗКОШТОВНОМУ ЗАХОДІ.

ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ КАДРОВИКАМ.

19 лютого 2021 року

ДоповідачІ:

Казначей Галина

Лектор-практик, чотирнадцятирічний досвід роботи з трудовим законодавством та оплатою праці, провідний автор та консультант тижневика “Дебет-Кредит”;, автор видань АгроPRO, Агробізнес Україна, Заробітна плата, засновниця та модератор найбільшої спільноти кадровиків у Фейсбук «Клуб кадровиків України Галини Казначей»

Програма семінару:

  1. 1.                  Виправляємо помилки в «карантинних» кадрових документах

1.1         Накази про встановлення неповного робочого часу;

1.2         Накази про надання «карантинних» відпусток;

1.3         Накази про дистанційну роботу

1.4         Табелювання працівників у період карантину

1.5         Кадрова документація за період карантину вихідного дня.

1.6         Зміна режиму роботи працівників на період карантину чи правомірна і коли?

1.7         Інші «цікаві» помилки виправлені під час кадрових аудитів

  1. 2.                  Кадрові документи через призму судових справ

2.1         Штатний розпис та Міжкваліфікаційні співвідношення.  Теорія про штатний розпис та аналіз судових справ;

2.2         Застосування Класифікатора професій, теорія застосування та практика судів.

2.3         Накази про звільнення, затримки розрахунків при звільненні, середній заробіток через призму судової практики.

  1. 3.                  Трудові книжки працівників, а ми все готуємось до електронних трудових

3.1         Детальний аналіз ймовірних  і «неймовірних» помилок в трудових книжках.  Приклади виправлення помилок. Помилки які можна не виправляти та помилки які виправити неможливо

3.2         Історії з життя трудових книжок в Судових рішеннях. Ви також вірите, що трудова книжка паперова не важлива для пенсії? Та, судова практика говорить інакше

4.1  КАДРОВИЙ АУДИТ

-                     Що таке кадровий аудит та яка мета цього заходу?

-                     Коли та хто може проводити кадровий аудит та визначення основних завдань

-                     Документальне оформлення. (наказ);

-                     Формуємо склад комісії та визначаємо завдання;

4.2         Покрокова інструкція проведення кадрового аудиту

-                     Визначення переліку документів, необхідних у роботодавця

-                     Перевірка правильності оформлення трудових відносин

-                     Аналіз правильності оформлення первинної облікової кадрової документації та обліку використання робочого часу

-                     Перевірка кадрової звітності 

-                     Аудит  процедури скорочення, змін умов праці, реорганізації підприємства  та перевірка правильності реєстру листів непрацездатності.

-                     Аудит документації особливих категорій працівників: іноземців та осіб з інвалідністю.

-                     Перевірка локальних актів підприємства

4.3          Перевірка наявності й відповідності законодавству внутрішніх документів

-                     Номенклатура справ;

-                     Колективний договір (за наявності);

-                     Правила трудового розпорядку;

-                     Штатний розпис;

-                     Положення про структурний підрозділ;

-                     Посадові інструкції;

4.4          Перевірка правильності оформлення трудових відносин

-                     Трудові угоди, контракти,

-                     Стан ведення особових справ, наявність і повнота заповнення особових карток з обліку кадрів за формою № П-2.

-                     Трудові книжки працівників та журнали обліку бланків та обліку руху трудових книжок та вкладишів до них

4.5          Аналіз правильності оформлення первинної облікової кадрової документації та обліку використання робочого часу

-                     Накази з кадрової діяльності,  ( в т.ч. оригінали заяв і наказів про прийом на роботу, переведення на іншу посаду, звільнення)

-                     Журнали обліку кадрових документів

-                     Наявність графіка відпусток надання відпустки  та журналу реєстрації відпусток;

-                     Накази про заохочення та дисциплінарні стягнення;

-                     Табелі обліку робочого часу;

4.6         Висновки кадрового аудиту, аналіз помилок та підготовка до 2021 року

-                     Номенклатура справ;

-                     Графік відпусток;

-                     Інструкція з діловодства

  1. 5.            Планування роботи відідлу кадрів на 2021 рік

5.1         Графік відпусток. Документальне супроводження графіка відпусток від А до Я

5.2         Складання штатного розпису на 2021 рік

5.3         Розроблення номенклатури справи на 2021 рік

5.4         Організація атестації працівників

5.5         Практичні поради та таблиця з панування роботи кадровика на підприємстві на 2021 рік

  1. 6.            Перевірки Держпраці та суди

6.1         Планові перевірки з питань дотримання норм трудового законодавства та позапланові інспекційні відвідування.

6.2         Перевірки Держпраці через призму судових рішень. Теорія і практика.

  1. 7.            Актуальні зміни на дату проведення семінару.

 

Вартість участі в вебінарі 990,00 грн без ПДВ

У вартість включено:

Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором; Ексклюзивні добірки матеріалів (презентацій) плюс запис вебінару;

 

Вартість участі одного слухача семінару -  2050,00 грн. (Без НДС)

(Всі вимоги карантинного режиму обов'язково будуть дотримані, зал на 345 м.кв. відстань 1,5 метрів між слухачами)  кількість місць в групі обмежена

У вартість включено:

Обід в ресторані готелю; Кава-брейки з дивовижною випічкою (вранці, в перервах); Набір канцтоварів; Можливість спілкування з лекторами та колегами;

 

Реєстрація: (044) 221-69-87, моб. (067) 536-09-01 

 

Регистрация на семинар