Категорії
Семінари для бухгалтерів

16 лютого 2024 року

Автотранспорт та пальне на підприємстві: Особливості та акценти воєнного часу

ТТН та е ТТН, подорожні листи, відміна Норм № 43 та побудова системи нормування ПММ, податкові наслідки та ризики,  шинно-аккумуляторний облік, ремонти та техобслуговування, в т.ч. орендованих авто, передання авто потреби ЗСУ

Доповідач:

Губіна Ірина АнатоліївнаРедактор газети «БухгалтеріяUA», автор численних публікацій з оподаткування та бухгалтерського обліку, сертифікований фахівець в галузі бухобліку та аудиту (DipIFR (rus) АССА (2005); САР (2009), 1999 года успішний досвід незалежної лекційної діяльності в сфері податкового та бухгалтерського обліку , спеціалізація: податок на прибуток та ПДФО

У програмі:

Автотранспорт на підприємстві: вимоги воєнного часу

  • Положення про автотранспорт на підприємстві та навіщо мати таки документ взагалі
  • Вимоги воєнного часу – що врахувати у локальних документах
  • Як оформити особисте використання транспорту працівниками підприємства та які податкові наслідки це може мати

Головна транспортна первинка: подорожні листи та ТТН, е-ТТН – вже близько!

ТТН:

  • е-ТТН – коли нарешті чекати, зміни, хто має застосовувати, як це буде працювати, які вноситимуться у Закон про автотранспорт, відповідальність
  • ТТН та габаритно-ваговий контроль: хто та як накладає штрафи у період воєннного часу. Відповідальність за відсутність обов’язкової інформації в ТТН
  • Податковий аспект ТТН: коли цей документ є необхідним, що робіти із товарністю/безтоварністю операції у разі відсутності ТТН
  • Наслідки відміни Порядку № 207 – чи стане простіше доводити можливість не використовувати ТТН
  • ТТН довільної форми: коли та навіщо потрібна?

Подорожні листи:

  • чи можна відмовитися від них у період воєнного стану
  • як зробити подорожній лист зручним для бухгалтера та працівника, який використовує транспорт
  • головні вимоги щодо заповнення та оформлення – на що звернути увагу

Пальне для автівки на підприємстві: головні акценти придбання та зберігання, коли треба отримувати ліцензію та реєструватися платником паливного акцизу

  • як обрати найбезпечніший варіант використання пального для заправки автівок
  • Пальне для автовок VS пальне для генератора – дивись на переплутай! Ризики мультіфункціонального використання в світлі останніх законодавчіх змін
  • Які документи підтверджують придбання, які треба мати обов’язково
  • Все про чек РРО -податкові наслідки відсутності, чи треба мати обов’язково, судова практика «за» та «проти»
  • На якому рахунку безпечно вести облік пального
  • Чи варто користуватися первинкою із Інструкції № 281
  • Податкові наслідки у разі відсутності чеку РРО при придбанні пального
  • коли слід реєструватися платником паливного акцизу
  • яких операцій слід уникати, щоб не наразитися на штрафи та не отримати статус платника паливного акцизу «зненацька»
  • чи треба реєструватися платником паливного акцизу, щоб імпортувати пальне для власних потреб
  • Чи треба брати ліцензію на зберігання пального, яке використовується для заправляння автівок, чи можна працювати без ліцензії

Списання пального та нормування: як діяти в умовах відміни Норм № 43

– документальне підтвердження, формування витрат – за нормами чи за фактичним споживанням?

– чи обов’язково використовувати подорожні листи

– Норми № 43 відмінено: що далі? Як побудувати зручну систему списання палива,

– чи є податкові ризики у разі незастосування тимчасових норм списання палива, які діють після 2 листопада 2023 року

– як розроробити власні норми списання палива

– особливості оподаткування позанормативних витрат (ПДВ, ПДФО, ВЗ): оптимізуємо податкове навантаження

Ремонти та та техобслуговування, правила обліку та документального оформлення

Бухгалтерські особливості у «ремонтних» та «обслуговуючих» заходів.

Чи потрібно виводити з експлуатації автомобіль, що підлягає ремонту

Що робити із амортизацією, коли ремонт триває більше одного місяця

Ремонт та поліпшення орендованого транспорту: як обліковувати та повертати, податкові наслідки та правила

«Шинно-аккумуляторний» облік: від придбання до утілізації

Нормативні документи, що регулюють цю галузь.

Первинні документи для обліку шин та акумуляторів

Облік зимових та літніх шин: як відображати

Норми для списання шин та аккумуляторів: чи обов’язково їми користуватися, які податкові ризики є у разі списання шин/акумуляторів які не досягли експлуатаційних норм

Обліковий цикл шини та акумулятора від придбання до списання: вибір оптимальної облікової схеми для сприятливих податкових наслідків

Автотранспорт на службі ЗСУ: правила обліку та оформлення

  • Вилучення чи добровільна передача: відмінності та особливості
  • Документальне оформлення передання – що обов’язково має бути у первинних документах
  • Що робити, якщо передали без документів – які наслідки та ризики
  • Облікові та податкові наслідки передання

Знищений та втрачений транспорт: коли настане час списання?

  • Чи варто чекати закінчення воєнного стану для списання
  • Як підтвердити документально факт знищення та невідновлюваного пошкодження
  • Амортизація: припиняти чи ні?
  • Податкові та бухгалтерські наслідки списання

Вартість участі в вебінарі 1950,00 грн без ПДВ

Зареєструватись та отримати додаткову інформацію можна по тел.(044) 221-69-87, (067) 536-09-01 Марина

Від inform

Залишити відповідь